24 februari 2010

Gaahhhhh!

Hej på er!
Hoppas ni haft en angenäm natt. Det har jag, jag sov utan att bli väckt av varken kissekurren eller snarkande äkta makar ända till 6.00.
Då var han hungrig och kissnödig. Men inte gick han ut när jag öppnade dörren, nej usch det var 17 minus och alldeles för kallt att vädra stumpen i. Fick bli kattlådan i stället.
Jag somnade om och sov länge........
Sjuklingen är hemma idag med, puh! Kanske snart dags att ringa plingplongdroskan. Så där rök mitt slapparsoffläge idag med!
Vet inte vad jag ska roa mej med idag. En sak måste jag göra, det är att leta upp någon som tar passfoton.
Har glömt bort att jag måste förnya mitt körkort. Börjar bli bråttom nu, det går ut 7 mars!

Nu måste jag duscha, tänkte jag skulle inviga duschen i nya badrummet. Spännande!
När Emilie var hem sist så testade hon den, hon gav högsta betyg, 5 av 5!

Ha det så bra idag mina vänner. Själv ska jag försöka roa mej med något.

2 kommentarer:

  1. Ska du ut och resa eftersom det är så bråttom med att fixa pass?? Kanske en resa tillNew York eller???

    SvaraRadera
  2. Ha ha hade en släng av hjärnsläpp i morse. Läste pass i stället för körkort och ändå hade jag glasögonen på mig.

    SvaraRadera