26 februari 2010

Fredagsutflykt

Ja, nu har jag samlat och kammat till mej. Glädjen är fortfarande obeskrivlig över min nya dator. Min första egna dator!
Erika har visat mej en del men jag håller på så smått att forska själv.
Lite stolt är jag över att alldeles på egen hand ordnat till en annan bakgrundsbild eller det heter kanske skrivbordsbakgrund?!
Motivet på den gissar ni säkert.......rätt Gustav förstås!
Erika har fixat internet, skype och en ny mapp till mina bloggbilder.
Imorgon ska hon även fixa mina bloggbilder från gamla tröskverket till nya flaschiga datorn.
Provade att ringa Åsa på skypen för att se om webkameran fungerad.
På den gamla datorn fanns ingen webkamera och då har hon ju inte fått se mej och det kanske är lika bra det.....
Men nu ska hon få se mej live and kicking!

Mer sen måste greja middagen fast jag hellre vill leka med Mac Booken

1 kommentar:

  1. Ser med glädje fram emot ett live and kickingframträdande..

    SvaraRadera