15 februari 2010

Måndag

Härligt! Det är äntligen måndag igen. Jag gillar måndagar då är ordningen återställd efter helgens slöande.
I dag vaknade jag upp med en stor, fet vagel på vänstra ögat. Ser ut som jag fått stryk ungefär, svullen så jag knappt ser på ögat.
Ont gör det också.......aj.
Klockan 12.20 ska jag hämta mamma för att skjutsa henne till Danderyd för något läkarbesök. Hon har tid 13.20, så en timme innan blir nog bra att åka.
Efter det blir det lite handling på Willys, det är som sagt måndag= tomt i kylen.
Det är väl bäst att börja göra sej i ordning inför det stundande uppdraget.

Ha en bra dag så hörs vi senare!


______________________________________________________________


Åsa: Jag föreslog det att vi kunde måla på träfärgade persienner, men han tyckte inte ideén var speciellt bra. Själva plåtgrejen högst upp den man fäster allt med är fortfarande brun=fult.

Mia: Ja, kan du tänka att han följde med till Ikea en söndag. Men sanningen är att det faktiskt var hans idé!
Han ville köpa badrumslampan eftersom elektrikern skulle komma och fixa elen den här veckan.

1 kommentar:

  1. Vad sjutton. Kommer inte ihåg att jag har ngn plåtgrej. Du får kila ner till Malin och Hampus och kolla hur våra ser ut.

    SvaraRadera