27 februari 2010

Tuppvarning

Idag är man uppe med tuppen, trots att det är lördag. Anledningen är är vi har en del att pyssla med idag och gärna vill vara klara innan melodifestivalen drar igång.
Jag är glad idag för flera saker:
  • Team Norberg tog guld (jag somnade i omgång 10)
  • Min nya dator
  • Jag hade 8 st nya kommentarer när jag loggade in!!! Tack alla!
  • Maken verkar frisk
  • Det är melodifestivalen ikväll
Nu ska jag äta en stadig frukost innan vi kör igång med övervåningen. Här ska röjas och städas.
Senare hoppas vi att Ingrid och Micke tittar ner, dels för att få ett brejk i röjandet och framförallt för att få höra om deras resa.

Ha en bra lördag så får vi se när det finns tid för mej att ägna åt min favoritsyssla igen.

1 kommentar:

  1. Lycka till med städande och röjande. Kommer att kännas underbart när det är klart.

    SvaraRadera