26 februari 2010

Det töar......whohoooooooo!


Så var dom tillbaka igen!
Määähhhh........har Micke bytt ut sambon mot en kines eller???
Skoja bara, det är bara fina Ingrid som skrattar och ser så här glad ut för att få se mej igen.
Dagen på Arlanda parkeringen började toppen. Jag fick höra av en dam (säkert yngre än mej) att jag var så söt, tack för hjälpen och du har räddat min dag.
Detta beroende på att jag hjälpte henne med växelpengar till biljettautomaten. Hon hade varken det eller godtagbara kort att betala med.
Men vad gör man inte för sina medmänniskor, alla mina kundvagnsguldpengar gick åt men va fasen jag gjorde en människa glad 7.45 på morgonen.
Det har jag nog aldrig gjort tidigare!
Nu ska Erika och jaf strax ge oss ut på uppdrag. Maken verkar bättre idag och är faktiskt på ett strålande, ja iaf nästan, humör!
Mer bilder senare under dagen men tills dess ta det lugnt och var glada!

1 kommentar:

  1. på jobbet gör du meg glad även tidligere på morgonen:-)

    SvaraRadera