19 februari 2010

Pissatajm





Erika och jag har ätit pizza idag! Och vilka pizzor sen.....sjukt goda som Emilie skulle uttryckt sej.

Jag valde en Upplands-Bro, vilket bar mej emot jäkligt men det var oxfilén jag var ute efter.

Hur kan man döpa en pizza till Upplands-Bro? Kanske det var en strimlad och marinerad A-S Sundman på den. Nej, för fan det kunde det inte vart så god som den var! Då skulle Pizza Psykopat vara ett bättre passande namn.

Erika tog en Vegetarisk som hon liksom jag glufsade i sej i ett nafs. Blev dock varsin bit kvar till morgondagens lunch.

Maken som citat "inte tycker om pizza" åt istället 18 chorizo med bröd och räksallad. Nyttigt det med!

Nu har Erika mummat sej för att åka till stán med sina vänner. Vi bänkar os framför TV´n och OS förstås. Sedan ska jag till jobbet för tre nätters arbete.

I natt jobbar jag med Mia, Jessica och Anne. Kanonkul!

Få se om jag kommer hem imorgonbitti, mer snö är på väg enligt SMHI.

Härligt att vi äntligen får en riktig vinter.........

Heddå mina vänner

2 kommentarer:

  1. Ha Ha jag skulle också ha valt 18 chorizo och räksallad framför pizza. Gud vad gott med räksallad.

    SvaraRadera