25 februari 2010

Nitlott

Som jag misstänkte så håller den brännande näsborren min man i ett järngrepp!
Han var uppe ett varv i morse men återgick inom kort till sängen igen. Jag frågade vänligt om han skulle jobba, nej jag orkar inte blev svaret.
Så det blir ytterligare en dag i munterhetens tecken här hemma.

Gick iaf upp klockan 6.00, tog med mej täcket och kudde för att att gosa ner mej i soffan och titta på den spännnde matchen.
Men usch, det var en trist tillställning sedd ur svenska ögon. Blev ju råbäng med 4-3 och Tre kronor därmed ute ur turneringen. Inget roligt alls tycker jag och säkert flera med mej.

Somnade om i sängen och sov till 10.00. Frukost nästan samtidigt med Erika, hon var uppe tidigt idag. Skulle fly fältet till stán för att träffa en utav sina vänner.

Annars på programmet idag står ingenting utom att lilla Clion ska hämtas från servicen när den är klar.
Undrar om maken orkar masa sej upp från soffan och skjutsa mej dit då??

Funderar annars mycket på en annan sak. Jag har tre morgnar i rad vaknat, nynnande med Darins låt "You´re out of my life" i huvudet. Den sitter verkligen!
Vad betyder detta tro??
Vinner den i Globen eller??

Sen har jag ett annat problem också. Lite pinsamt kanske men va fasen, ni känner väl mej.
I bland när jag är på någon affär eller innecentrum så är jag tvungen att dubbelkolla att jag inte har såna där blå plasttossor på skorna.
Vet inte varför, men det känns som att dom sitter där på fötterna.
Är det dags att ringa psykteamet tro?

Nu ska jag klappa kissen, han är iaf glad och trevlig!

2 kommentarer:

  1. Nej då det är helt normal jag gör samma sak ibland men då går jag ut med tosserna och jag jobbar ju på psykteemet hahaha

    SvaraRadera
  2. Ha Ha du kanske har råkat ut för att glömma ta av dig tossorna och har strosat runt på affären i de ngn gång.

    Skit att Sverige torska. Men som vanligt så är vi bäst innan turneringen börjar.

    SvaraRadera