23 februari 2010

Tillbakka e jagg!


Hej kompisar!
I dag har jag bjudit er på lite mobilbloggning.
Man sitter som värsta bloggardrottningen på Ikea, fotar räkmackan, skriver inlägg och vips tryck på publicera så har ni det i datorn!
Fantastiskt vad tekniken går framåt.
Det blev en tur till Coop också som ni såg. Tog vara på lite timmar och försvann från GrinOlle här hemma.
Annars så har jag inte gjort något särskilt idag. Jo, jag har fått höra att maken min, sjuklingen, anser att jag tillbringar alldeles för lång tid framför datorn när jag hellre borde städa eller något annat trist.
Men du kanske tycker det är roligare att chitta och chatta än att städa frågade han surt. Och på den frågan svarade jag: JA!
Slet mej iaf från chittandet (vad det nu är, Rolf?) och lagade lite mat. Eller nu ljuger jag igen. Det var faktiskt Erika som lagade mat till oss idag. Det blev våran favoritpasta, efter Hannas goda recept.
MUMS, som Maria Montanzami skulle sagt.
Rolf som alltid när han är sjuk vill ha endera ...håll i er nu: Club Sandwich eller Buffalo Wings gjorde inte i heller idag denna sjukdomsperid något undantag.
Jag ringde medans vi gofflade i oss XL räkmackan på Ikea och frågade vad han ville ha till middag.
Erika hade precis innan sagt....Club Sandwich. Och visst sa ha det: "Jag är sugen på Club Sandwich"
Herregud, vad är problemet?
Men han ändrade sej i sista stunden och sa Buffalo Wings och det fick han också.
Har pratat lite i telefonen också. Både med Jessica och sen Fattiga flickan från Rosengård som snart är hemma igen.
Nu blir det OS!

1 kommentar:

  1. Club Sandwich eller Buffalo vingar låter som en konstig medicin när man är sjuk. Men ok buffalovingar är ju rätt starka så då kanske bakterierna försivinner.
    Skit i städningen du och fortsätt med ditt chittande och chattande du.

    SvaraRadera