19 februari 2010

Grrr

Idag var jag riktigt seg i starten. Låg och drog mej under täcket lite för länge för att sedan skutta upp och äta frukost med Erika.
På aktivitetskalendern idag står att läsa:

  • Vakna till liv
  • Få fyr i brasan
  • Surfa
  • Duscha
  • Dricka kaffe
  • Skotta snö
  • Prata färdigt i telefon med Jessica
  • Surfa
  • Sopa snö
  • Rasta dammsugaren
  • Hämta ved
  • Vila
  • Äta lunch
  • Skotta snö
  • Dricka kaffe
  • Surfa
  • NÖF-tid med Gustav
  • Handla inför helgen på Big W
  • Skotta snöhelvetet igen!
  • Vila
  • Surfa
  • Hämta ved

Ja, ni ser ett sånt aktivt liv jag lever! Här ligger man inte på latsidan..........hhrmmmm?!

Dagens middag idag blir något i hästväg. Vi ska nämligen köpa pizza! Erika och jag är så sugen på pizza från någon lokal pizzabagare.

Snön bara vräker ner utanför fönstret. Hur länge ska det hålla på, måste ju för bövelen ta slut någon gång eller?

Nu måste jag ta tag i det här och raskt hoppa till punkt 4: Duscha.

Ha en bra dag mina trogna fans............

1 kommentar:

  1. Är det sant?? Snöar det idag också??? Herregud. Stackars er.

    SvaraRadera