28 februari 2010

Söndag igen


Godmorgon på er!
Jag glömde visa er mina fina presenter jag fick av Micke och Ingrid!
Hur kunde jag göra det?
Kanske beror på att jag har mycket i huvudet eller kanske så har jag inte ett dugg vettigt i skallen? Vad vet jag!?
Jag fick små fina, rosa, väldoftande tvålar, en nya fin plånbok, någon slags Thaimix och sist men inte minst.....Starbuckskaffe!
Tack snälla ni, det var alldeles för mycket!

Idag har vi en del att göra. Vi ska till sopberget i Brunna och slänga det vi rensade ut igår.
Dom har tydligen öppet på söndagar.
Sen blir det en dos innebandy på eftermiddagen förstås.

Hoppas på att Erika vill hjälpa mej att flytta över mina bilder från den gamla datan också. (Men det behöver inte ske idag, gumman!)
Men jag skulle vilja lära mej att organisera mina bilder på ett bra sätt nu när jag har en alldeles egen data.

Nu ska jag äta frukost, ha en fin söndag mina vänner!

1 kommentar: