27 februari 2010

Jag är i chock

För det första: Hur i helv..e kan man ta med en låt som "Idiot"? Hade Christer Björkman trott att den skulle slå i ESC i Norge?.
Sveriges bidrag.....Idiot!!??
I kväll var det mest piss alltihop. Anna Bergendahls låt kan jag väl ändå hålla med om att den kanske var typ minst dålig. Men jag kan inte rå för det........jag har lite svårt för själva Anna.
Förlåt!
Pernillas låt var väl iaf en trallvänlig schlagerbetonad, men ja, jag vet inte.
Jag är skeptisk!
Och stackars Pernilla som kommer att missa sin bror Niclas bröllop. Just den dagen ska han tydligen gifta sej med Laila Bagge.
Allt enligt svensk skvallerpress. Och dom brukar sällan ha fel, eller??
Bäst var pausunderhållningen med Lill-Babs, Ann-Christine Bärnsten, Svante Thuresson pch Claes-Göran Hederström!
Det kallar jag bra låtar!

Nu laddar vi för Globen, jag håller på Darin!

1 kommentar:

  1. ..och jag som inte sett en enda deltävling eller hört en enda av låtarna. Men det verkar som jag inte missat ngt.

    SvaraRadera