8 februari 2010

Ruffel och båg

I´m back!
Tror allvarligt att min förra besöksmätare var en riktig s.k glädjemätare! Den visade att jag hade mellan 70 och 100 unika besökare varje dag!
Men kolla in den här nya jag har!!!
Uppe i 20 ynka läsare nu så här på eftermiddagen......Eller så är det helt enkelt så att jag har tappat några, typ 50 % av läsarkretsen.
Kan kanske förstå det, det enda jag gaggar om här i bloggen är Gustav och hur jag sover på nätterna?! Intressant?! Nä, kanske inte så speciellt.

Men strunt samma, jag är inte bitter och jag kommer fortsätta gagga om samma saker igen och igen och igen och igen.......
För jag tycker det här är som ni vet så himla kul!
Lite terapi på ålderns höst.

Fick tag på träpersienner på Ikea. For runt lite och kollade på badrumsspegel och belysning också, men jag vill inte köpa något förhastat utan tar med mej lilla Rolf för smakråd en annan dag.
Få se om han hinner få upp persiennerna innan jag åker till jobbet.
Bild utlovas!

Nu ska jag skala potatis, fy så tråkigt. Idag blir det en favorit i repris, köttfärslimpa.
Ni vet den jag gjorde förut med franska löksoppan och creme fraichen i. Mums!

Hörs senare! Kram

1 kommentar:

  1. Eller så kanske den nya mätaren är en snikare som visar för lite. Hur som helst så har du en trogen läsare i mig. Jag läser med glädje om allt som du och Gustav har för er.

    SvaraRadera