11 februari 2010

Hej och hå, ludentå

Jamen då så, då är man ledig ett par dagar då! Whohoooooo! Dessa dagar ska ägnas åt att göra minsta möjliga.
I dag har jag sovit gott med endast ett avbrott. Det var förstås Gustav himself som var uttråkad till max och ville gosa eller något liknande.
Även idag kontaktade jag jourhavande kattskötare på övre plan. Skickade ett sms med texten "Ett stycke uttråkad katt på nedre plan"
Det dröjde inte många sekunder så stod en nyvaken Emilie i mitt sovrum och tog sig an kissekurren.
Jag somnade om och sov ända till 14.00, världsrekord!
Till sen lunch bjöds det idag på amerikanska pannkakor med lönnsirap, dock ingen lönnsirap för mej utan jag valde en betydligt mera hälsosammare hallonsylt......hmmm.
Nu gör vi inte så mycket. Erika tror vi vilar i sitt rum, det blev plötsligt ganska tyst därifrån.
Emilie inventerar skåp och lådor, det ska bakas Pollypaj ikväll.
Jag gör inte heller så mycket, har pratat med Marie i 32 minuter och 32 sekunder.
Gustav gick ut en sväng i kylan.

Nu ska vi umgås lite.......

1 kommentar:

  1. ´Polly paj låter ju väldigt gott måste man ju säga.

    SvaraRadera