27 februari 2010

Mätt i alla magar

Då var man tillbaka på den plats där man trivs bäst! Nämligen soffhörnet med datorn i knät. Dock inte med någon slabbande kaffekopp bredvid. Jag är livrädd att min fina lilla apparat ska bli nersölad av äckliga smulor och annat snusk.
Så nu är det inte att tänka på att sitta och nattblogga med thekoppen och en svettig ostmacka bredvid sej.
Vi har vart och ätit hos Petel på kinarestaurangen i Bålsta. Jag åt biff med bambuskott och champinjoner, oj så gott och oj vad mätt jag blev.
Lyxade till med ett glas vitt också. Satte snurr i bollen per omgående......

Nu så är vi hemma och håller som bäst på att ladda inför den sista deltävlingen i melodifestivalen.
Rolf har otippat den här veckan lyssnat på alla 8 bidragen på svt.se.
Han har en säker vinnare säger han, det är Neo. Någon kille som sjunger lite lagom klämkäckt. Men ja, jag kan hålla med om att den är ganska okej.

Ja, vi får väl se om det tillfälliga schlagerproffset får rätt.

Nu tror jag att jag ska ta mej ett glas vin och sjunga upp....

Mera sen, garanterat!

1 kommentar:

  1. Roffe kanske är Bros Bert Karlsson då? Men ett riktigt bra schlager öra.

    SvaraRadera