14 februari 2010

Godmorgon

Godmorgon på er!
Sovit som en stock fram till 3.00 då jag helt plötsligt befann mej på en tågstation. Tågen gick väldigt ihärdigt, typ ett varannan sekund.
Makens snarkningar gör mej galen!
Tog kudde och täcke och boade ner mej i soffan för att upptäcka att jag då var klarvaken. Det var helt omöjligt att somna om.
Klockan 6.00 gav jag upp och gick tillbaka till sängen, jag tvärsomnade och sov till 9.00, jippie!
Nu har Sportbarens festprissar sovit ut en stund, den ena sover faktiskt fortfarande. Medans den andra är i full färd med att äta gårdagens oxfilérester med potatisgratäng till frukost. Till detta klunkar hon stora mängder coca cola, undrar varför?
Sen blir det packning och hemfärd till Malmö för henne. Planet går 16.30 från Bromma.

Men som tur är så dröjer det inte länge tills hon är tillbaka, redan 4 mars kommer hon.
Då för att fira sin 25 årsdag med stor fest. Och sen förstås årets största händelse, Finalen i Globen.

Nej nu måste jag skärpa till mej lite och göra någon insats här i hemmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar