11 juni 2015

11juni2015



Det verkar som om äntligen värmen har hittat hit. Vågar man ropa hej, eller? Allt blir så himla mycket roligare när det är sol, varmt och härligt.
Var ute för en stund sen och sa godmorgon till mina nyplanterade sommarblommor. Gav dom lite gödningspinnar och vatten, hoppas dom kommer trivas. Tror jag tar en sväng till till Bålsta idag för mera blominköp. Kom på att jag skulle ha några på trappen också, lite lagom välkomnade sådär, ifall någon skulle titta förbi.

Idag ska det äntligen ske, håret växer så det knakar och klockan 13.00 ska jag till frissan och färga och klippa rejält. 
Är vansinnigt trött på min frilla som bara hänger rätt ner och ser platt och trist ut. Skulle vilja hitta på något nytt. Få se vad Monica har för förslag och om jag vågar förnya mig.

Stella ringde facetime nyss, älskade lilla sötnos nu står hon upp! Reser sig och står upp. Väldigt kul men väldigt oroande, tänk om hon ramlar och slår sig, hon är såklart ostadig fortfarande innan hon övat upp balansen. Mormor kanske får köpa en hjälm till henne (skoja)

Har inte så mycket mer att orda om, händer inte så världsliga saker i mitt liv just nu. Långledigheten travar på och jag älskar att känna mig vaken, alert och inte så trött.


 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar