1 juni 2015

TidenGår



Klockan redan kvart över draghålet och jag har så sakteliga lyckats bocka av det mesta på min to-do-lista.
Röjningen härinne har jag inte hunnit med och Juramaskinen står fortfarande nerpackad ensam och ledsen i en blå Ikeakasse. Resten är det check på! Guldstjärna till mig.

Roligaste grejen idag är att jag hann med ett snabbesök hos småfisarna mina. Dom små blev glada och vi lekte, åt majskrokar, kräktes, pussades och förstås klappade händerna. Grimaser är hon bra på också, hon gör mycket skoj med det lilla söta ansiktet. Carlos njöt ute i solen medans vi drack gott perkulatorkaffe.

Har i dag, tro det eller ej, tagit en endaste bild med Iphonen! Helt galet crazy! Har alltså ingenting att visa er...klarar ni er ändå?
Ska strax äta middag, idag testar jag ett nytt recept jag fick på mailen från Koka ihop. Var några benfria fläskkotletter man hivade in i ugnen med smarrig sambal oeleksås uppepå.
Pressad potatis till och jag hoppas att det blir gott. Måste försöka sova också, fast tiden rusar.....
Klockan går fort, innan man vet ordet av så tar väl Stella studenten...puh!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar