3 juni 2015

MinDag





Sådärja! Ledig tills på fredag klockan 21.00, känns prima.
Gick upp klockan 14.30 och satt sedan och fånglodde ut genom fönstret....länge!
Var nog inte riktigt vaken när jag satt där på min stol och bara glodde rätt ut i tomma intet.
Gör oftast så innan jag piggnar till. Skulle någon se mig skulle dom ta mig för en staty säkert eller kanske en dåre.

Vaknade till liv efter en dusch, kaffe och en tallrik fil och sen blev det full sprutt igen på mig.
Stack till Kungsängen för ett uppdrag, sen ringde Stella facetime och ville att mormor skulle komma.
Hon behöver inte direkt tjata utan jag satte av direkt till mina sötnosar.
Kaffe, pussar och lek sen åkte jag hem och lagade VÄRLDENS GODASTE PASTA!

Behöver ni matinspiration? Kolla in Jennys matblogg! Den är fantastisk, idag gjorde jag en grönsakspasta som var bland det godaste jag ätit.
 Blev en lite skvätt kvar till han-som-aldrig-kommer-hem-i-tid-utan-jobbar-jämt.
Tog ingen bild, hann inte med det. Här hittar ni receptet, tog ca 20 minuter att tillaga dessutom om man som jag ständigt är stressad och jäktad, haha skoja!



Jobbets lilla nya hyresgäst fick i går tonfisk av mig. 
Oj, vad han åt det blev totalt soprent i skålen. Efter det hade vi godisregn, det gillar han också och jag ligger på plussidan nu helt klart hos honom. Trippar efter mig vart jag än går, lilla fina kissen!
Nu ska jag strax bege mig mot jobbet igen, nattmöte på gång,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar