28 juni 2015

LiteSöndag



Sovit bort nästan hela dagen idag. Himla skönt med nästan sju timmars välbehövlig sömn efter nattens jobb.
Hade turen att även få mig en rejäl dos kärlek och mys i form av barnbarnen som kom på besök. Såklart hade dom sina föräldrar med sig också och alla fyra var lite lätt trötta efter att ha varit på campingsemester sen i fredags.
Carlos däckade totalt, han la sig under utebordet och snarkade på direkten.
Rudolf bjussade på grillat och jag gjorde en väldigt god favorit i repris, nämligen en melon och fetaostsallad. Den tycker jag ni ska prova, förbaskat gott till grillat!




 Gustav blev glad när jag äntligen vaknade och 
 parkerade sig i mitt knä och sen myste vi i kapp med stängda ögon.



 Stella slurpar med glädje i sig vattenmelon. Härligt när det rinner längs armarna.....

Nu är det strax dags för sista natten för denna vecka. Hoppas på en hyfsat lugn natt.
Vet inte vad det är med mig men jag är så förbaskat trött och sliten just nu. Kanske är det vetskapen om den kommande semestern som gör mig ur form.

Nu ska jag kasta mig i soffan och blunda i 45 minuter innan det är dragläge.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar