20 juni 2015

MidsommardagenDå


Midsommar är inte slut än va? Äntligen lite ledigt och inte vilket ledigt som helst utan i kombination med lite festligheter ikväll. Sånt gillar jag.
Har inte alls tid att sitta här eftersom jag har en del att förbereda men jag lovar att återkomma vid annat tillfälle. Satte Rudolf i arbete, han rastar dammsugaren just nu och sen ska han få ställa sig i köket och slica meloner, salami och annat lättuggat.

Måste bara visa er den fantastiskt goda midsommartårtan vi blev bjudna på i går hemma hos Åke och Eva på Wenngarn. Herregud, så mycket gott dom bjöd på och herregud vilken trevlig familj dom är. Är så glad att jag lärt känna dom.


Fanns såna däringa maränger som jag älskar också.......

Nu håller vi tummarna för vädret, har dukat ute och har för säkerhetsskull rotat fram filtar till eventuella fryslortar.

Ha en bra midsommardag, det kommer vi ha här i Pettssonska och du Catta...jäkla skit att du jobbar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar