18 augusti 2013

Äntligen! Snart måndag igen och inte vilken måndag som helst utan en slut-på-semester-dags-att-börja-jobba-måndag! Detta gäller givetvis inte mig utan lille Rudolf, jag stånkar på med lite flera lediga dagar. Jag orkar!

På fredag klockan 20.45 återgår jag till jobbet, ska bli kul! Tycker jag varit ledig en evighet.
Maken hoppar inte precis jämnfota av glädje över att klockan ringer 4.20 i morgonbitti men det gör jag. Skönt med ensamma vardagar igen, med risk för att låta lätt rubbad. 

Fick middagsgäster idag, två sötnosar med extremt tomt kylskåp kom på besök.
Rolf grillade ryggbiff och Emilie gjorde sin supergoda potatissallad. 
Carlos och jag pussades och sen lekte vi kasta råttan. 


Nu ska Gustav och jag sova,
Godnatt mina vänner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar