9 augusti 2013

Bra fredag så är långt! Handlingen med mamma gick finemang, hon var på ett utmärkt bra humör idag.
Vi fikade som vanligt hemma hos henne. Emilie kom med Carlos eftersom jag skulle få äran att även idag ta hand om yrvädret.
Hon hade en del att fixa inför det stundande bröllopet dom ska på i morgon.
Sen var det lite visningar av lägenheter också på eftermiddagen. Håll tummarna!

Carlos gillar gammelmormor och gammelmormor gillar Carlos. Han plöjde runt i lägenheten och hittade till sin stora glädje ett par fårskinnstofflor att busa med.
Vi vägde honom också eftersom vår våg har havererat. Stolta 8,5 kilo väger han nu vid 6 månaders ålder....och det känns kan jag lova! Tung kille och jag måste snart kanske sluta att bära runt på honom, känns i ryggen.

Nu har vi varit hemma ett par timmar och dom timmarna har det varit full fart på lillfisen. Han har busat, promenerat, tuggat på sniglar, kissat, ätit, bajsat, rapat, busat, tuggat på tuggben och banne mig....! Bingo! Nu sover han! 


Då ska jag också passa på att vila ryggen lite i vågrätt läge...

Heippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar