27 augusti 2013

Stenskott, fisar och modern brassestol



Dagen har varit fartfylld och även fylld med illaluktande hundfisar och många skarpa NEJ!
Jädrar vad han släpper väder den där killen!
Detta inlägg kommer handla enbart om Carlos, har nämligen hängt med underverket hela dagen!
Och om någon undrar vad Gustav gillar detta så är det inga problem. Han är ute hela nätterna och sover därmed hela dagarna inomhus, oftast däruppe i lugn och ro eller som idag i vårat sovrum.
Där får han vara för sig själv och jag tittar naturligtvis till honom med pussar och gos med jämna mellanrum.

Kommer många bilder nu,  kunde inte sålla, visar alla! Han är så förbannat söt!

Mäklarhunden var in på kontoret en timme och jobbade medans jag uträttade lite viktiga ärenden.









Upptäckte nyss att min käre man har namnsdag idag! Hur kunde jag missa det? Fast nu sover han och jag tror inte ens han vet om själv att han har namnsdag.
 Tror både han och jag överlever.
Snart dags att sova, imorgon ska jag inte göra ett någe...med fingrarna i kors.
Ska bara:
  • laga stenskott 10.30 på Carglass...pisspotta, redan stenskott på nya bilen!
  • fylla på kylskåpet
  • dammsuga
  • VILA
  • jobba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar