23 augusti 2013



Så var fredagen här som jag väntat på. Slut på semestern efter 33 dagars total avkoppling, dags att släppa taget om Kikkifestisen och återgå till allvaret.
Herregud, jag överdrev en smula om det där med Kikkifestisen, låter som jag är värsta alkisen och det vill jag lova att jag definitivt icke är!

Känner mig lite slö och orkeslös i dag med, benen värker och känns som bly. Diagnos på det, någon?
Ska lägga mig en stund efter middagen och vila mig i form inför nattens arbete. Kommer säkert vara skittrött i natt, alltid svårt att komma in i nattvanorna efter semestern.

Har varit och handlat med min mor idag, gick bra. Hon var på ett halvstrålande humör.
Mer än så blir det nog inte från mig just för tillfället. Slänger in lite bilder från i går om ni vill se.


 Gustav myste med mig i soffan hela kvällen igår, älskart!
 Frukt är godis!
 Jag har en annons i veckans BUB-blad. Någon måste väl för sjutton gubbar sakna sin fina cykel?
Stor-Fisen myste med mig igår en stund, älskart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar