8 augusti 2013

Indiskt, regn och sjörövare



Det var riktigt smaskigt den indiska hämtmaten. Kommer garanterat köpa mat därifrån flera gånger, menyn var låååååååång. Vill prova flera rätter av dom 87 stycken dom hade att välja på, billigt var det också, den dyraste kostade 140:-. Sen fick man 10 % vid avhämtning på det.

 Det här åt jag: Garlic Balti. Nummer 16 i menyn. Naanbrödet smakade så gott!
 Erika valde Korma, nummer 32 det har hon ätit förr. Hon är en van indienmatätare.
 Hon gav betyget "Mycket gott"

Som sagt, har ni vägarna förbi och gillar indisk mat och supertrevlig personal, slå till!
Den här fina killen har jag myst med hela dagen. 
Han är min favorit såklart även fast det kanske inte tjatas lika mycket om Guatav nu när Carlos har gjort storstilad entré i familjen.
Men Gustav kommer ALLTID vara mitt förstahandsval!

Från Kapten Krook och hans besättning som befinner sig på Göta Kanal fick jag nyss ett livstecken i form av ett sms.
 Det stod "Det regnar lite men vi har det toppen ändå", allt man behöver veta....typ.
Snart sovdags för mig, i morgon nya tag!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar