25 augusti 2013

Med risk för att vara trist och tråkig så kommer här till slut ett fullkomligt ointressant inlägg.
Händer inte så mycket dessa helger när jag tillbringar näst intill hela dagarna i sängen.
I dag inget undantag, sov mellan 8-15.30. 
Resten av tiden har jag slöat, slappat, ätit, druckit, klappat katt för att sedan få oväntat besök av Yvonne.
Det var kul och hon bjussades naturligtvis på middag som Rolf var i full färd med.
Grillade något nytt på kossan idag.....flankstek, inte att förväxlas med plankstek haha!
Jädrar, vad gott det var.

 Precis när sista tuggan svaldes så dök mina favoriter upp, hela familjen Gomez-Petterson. 
Carlos blev glad att se mormor! Ömsesidigt förstås!
Även dom fick grillat, hade bunkrat upp med lite pichania också i kylen som Jogge slängde på den fortfarande varma grillen.
Jag och Carlos lekte, tuggade ben och gick på kisspromenad.

Nu har alla åkt hem och det blev tyst och tomt. Jag ska strax bege mig mot jobbet igen, känns helt okej. Jag gillar mitt jobb!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar