26 augusti 2013





Som vanligt blev jag nöjd efter frissabesöket. Monica hon kan hon. Nu är jag enfärgad och inte ett spår av gråa hårda Svintohårstrån. Klippte av en bit också, jag har så förbannat mycket hår som växer fort, det här blir en bra längd tror jag. Gillar när håret är lite fluffigt, busigt och lättskött.

  
MULTIVITAMINER 50+

Bara att acceptera, vitamintillskott behövs, trots att jag äter förbannat nyttig mat med grönsaker och frukter i massor så fattas det något. Har ställt diagnosen själv efter lite googlande på vårdguider och andra upplyftande sajter. Hade även hjälp av en mammaledig kollega med samma symtom.
Köpte lite andra vitaminer och mineraler att pumpa in i min orkeslösa kropp så nu är det bara att hoppas att benen (timmerstockarna) också piggar på sig.


 I veckans Lidlreklam hittar vi Gustavs tvillingbrorsa. visst är dom lika?
Tänk att han fick vara veckans torsdagklipp.
I morgon kommer Carlos redan vid 9.30 och förgyller tillvaron lite för mig och Gustav. 
Kanske mest för mig om jag ska vara ärlig.
Sen lämnar jag tillbaka honom vid 14.00 då jag behöver fortsätta uträtta lite ärenden.
 Blir en bra dag i morgon med har jag bestämt! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar