29 augusti 2013

GRATTIS ERIKA!

 Idag fyller världens finaste Erika år!

Och det är första gången på 26 år som jag inte får fira den tillsammans med henne.
Känns förstås lite sorgligt men Skype eller Facetime får duga lite senare under dagen.
Du ska i alla fall veta Erika att jag älskar dig till månen och tillbaka hundratusentals gånger, du är så fantastisk och underbar på alla sätt och vis. Min gullunge!

Har därför roat mig att leta i arkivet....eller rättare sagt den proppfulla lådan med
 hur-många-bilder-som-helst-i-oordning-från-det-barnen-var-små-tiden.
Hittade massor med fina bilder som jag naturligtvis vill dela med mig av och såklart är Erika huvudattraktionen i dag.

Hunken till vänster är Rolf 28 år!
Blöjbyte på Molly
5 månader söt bebis, men men är den lurviga
ynglingen?
Midsommar -89 firades på en SJ-pall

Underbar!
Älskade unge!

Fredagsmys med syrran för dagen iklädd turban på sniskan

Hinder på vägen!

Erika fyller 3 år! Roligast är nog Emilies blick!
Någon blandning av vettskrämd och livrädd!
Pappa överraskar på 2-årsdagen med en gunghäst
Läser lite...


Dubbelhaka på morsan redan då!
Mys med morfar
Rosa är mammas favoritfärg!
4 år och törstig redan då!
Speglar sig
Hos fotografen, 8 månader
Ut på tur-aldrig sur
Piskar farsan i fiskspelet
Glasspaus i Vimmerby -90



Påskkärring!

1 kommentar: