22 augusti 2013



Guuud vad jag har sovit gott i natt! Endast ett par gånger har jag öppnat/stängt ytterdörren till kissen i familjen som har lite svårt att bestämma sig var han ska tillbringa sina timmar nattetid.
Utan att skämmas så fiskade jag inte ur öronpropparna ur öronen och klev jag upp...förräns klockan 10.00! Fast nu är jag trött igen, konstigt.

Har fixat och trixat här hemma. Tvättat, tumlat, diskat, bäddat, plockat, gjort rent renssilar, duschat, kliat katt, pratat i telefon, fånglott på tv, messat, mailat, druckit kaffe....upptagen kvinna jag, fullt upp.

Näst på listan står potatisinköp och sedan ytterligare en fritagning av hund i Kallhäll.
Längtar så förbannat efter Fisen eftersom jag inte fått pussats med honom sen i tisdags...katastrof.

Man är nog lite halvrubbad trots allt.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar