24 augusti 2013



Klarade första natten galant! Höll mig vaken utan större problem trots att det var extremt lugnt på avdelningen. Roade mig med att återuppta lite Wordfeud, Bubble, Yatzy och Quizkampen med slumpade spelare.
Endast lite problem vid min ankomst till Solängen, höll inte på att komma in på Fort Knox.
 Hade nästan glömt bort blippar, koder och annat men till slut så öppnades dörren och jag släpptes in...snacka om att man har haft semester! Glömt det mesta.

Annars var allt sig likt förutom en ommöblering på röda avdelningen som blev till det bättre. Och lite fler tavlor och fint hade kommit upp på väggarna.
Nu börjar det ta sig...

Var riktigt trött i morse när jag kom hem. Möttes av en gullig kisse som hade bråttom in. Vi åt frukost och sen somnade jag per omgående. Sov till 15.00, bra jobbat. Sju timmar får man vara nöjd med.
Nu sitter jag och beundrar min egna lilla pizzabagare som huserar i köket.
Blir alltså hemgjord Rudolfpizza idag, ser gott ut! Kocken sippar på ett glas rött....hrmmm.
Blir konferensvatten till mig, funkar det med.

Sen blir det vila i soffan, benen gör fortfarande ont och känns som stora, stela, klumpiga stockar.
Hoppas den kommande natten blir en reprisnatt med extremt trötta små gummor och gubbar.

Trevlig lördag på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar