9 augusti 2013

Fart och fläkt



Dags att summera denna dag. En dag med fart och fläkt och med många skarpa NEJ!
Carlos är busig, precis som en nyfiken valp ska vara. Fast han är duktig, otrolig duktig. 
Förstår NEJ....nästan alltid....eller...hrmmmm!?
Gustav har mest kollat på honom på avstånd och undrat vad som försigår. Som tur är så tillbringar han mestadels dagarna sovande på våran säng, så han märker inte så mycket av den "jobbiga" valpen.

Jag vet att jag tröttar ut er med Carlosbilder, men han är ju så förbaskat rolig och jag gillar att fotografera. Ska bara visa några få nu....lovar! Orkar ni inte, så låt bli!

 Ikearåttans svans.....en delikatess!
 Sötaste tungan i stada!

Fick paket av min finaste Erika idag! Hon hade köpt ett set med kalligrafipennor till mig på sitt jobb, Paleda. Jag blev glad och ska vårda dom ömt. Jag gillar att texta fint.

Från Kapten Krok och hans besättning på M/S Beatrice som befinner sig på Göta Kanal har jag fått ett livstecken i form av två mms....av Niclas. Rolf verkar inte tycka det är viktigt med sms hem till frugan.
Dom är, tror jag i Söderköping och har således börjat sin hemresa.

Så var det dags att sova. måste vara pigg och alert i morgon. Blir en bra dag det med får jag hoppas!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar