19 augusti 2013



Bloggtajm!
Har haft en mycket behaglig dag fylld av ensamtid, Erikatid, Gustavmys och hundpussar från Carlos.
Just ja...sen kom ju Owe och efter det Rudolf....whohoooooo!

 Gustav tältade medans Carlos var i farten, han ser lite lätt skeptisk ut kissen.
 Hos mormor finns det för tillfället ÅTTA tuggben att välja på. Och JA! Carlos är kanske en smula bortskämd. Men så är han också mitt första barnbarn....typ. Dessutom ska mormödrar skämma bort, det är våran lott i livet.
 Gjorde en smaskig gammal hederlig makaronilåda idag. Rolf åt glupskt upp över halva formen på fem röda. Jag åt inte riktigt lika mycket kan jag lova.

10 minuter efter sista tuggan landat i magsäcken så föreslog han att vi skulle ut och gå.
Perfekt, tänkte jag och hakade glatt på. Det är verkligen dags att köra i gång med dom dagliga powerwalkarna igen efter sommarens lathet.
Efter bara några minuter fick vi håll och vi saktade ner farten en smula. Tog oss i alla fall en runda på 5 km och kom hem lagom svettiga.
Rolf tyckte jag skulle stretcha innan jag hoppade in i duschen men herregud, att stretcha är överskattat. Har inte sysslat med sådant sen -72!

Att jag sedan tog en glassbåt till kaffet var kanske inte heller så genomtänkt MEN JAG HAR JU FÖR BÖVELEN SEMESTER FORTFARANDE!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar