7 juli 2012

Finlunch!



Dom utlovade bilderna från flyttkaoset uteblev idag. Men jag kan glädja er med lite andra bilder, nämligen "sena lunch"  bilder tagna på en restaurang nära dig.


Jag packade in familjen i Clion och åkte efter önskemål mot det gyllene M:et i Stäket.
Generöst gav jag mitt kort till Emilie och sa: Ät vad ni vill, jag betalar!
Rolf tog fasta på dom orden direkt och beställde tre hamburgare, pommes, dipsås och dricka.
Tror han var hungrig? Tre hamburgare?

Själv försökte jag tänka/äta nyttigt, svårt på den restaurangen men jag testade en Mac Wrap, grillad kyckling.

Supergod och wrapen "kändes" i alla fall lite nyttigare än en hamburgare. 
Jag blev glad när jag senare hittade på VV-sidan att den bara innehöll 9 PP. Godkänt!
Att jag sedan inte kunde hålla mig i från glassen är en annan femma, men ingen fara det rymdes i min dagliga PP-dos. Och som jag skenar och samlar på mig AP så kan jag nog sjutton få äta en och annan mjukglass!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar