7 juli 2012

Packat och klart

 Första flyttlasset från Pettssonska. Sen blir det ett lass från Smidö också.
 Ryms mycket i pappa Rudolfs firmabil. Är det någon som är intresserad av en vindsvåning i absoluta toppklass så gå in på   http://vindsvaningar.com/?page=main    
Just nu bygger Rolf bl.a en på 200 kvadrat på Styrmansgatan, d.v.s i dom fina kvarteren på Östermalm. Kan det vara öfvre Östermalm?
Så har ni 100 miljoner över och är sugen på en vindsvåning med gott om utrymme, så slå till vetja!
 Gustav är lite orolig idag. Han gillar inte att Emilie och Jogge ska flytta.
Om jag lägger mig på flyttlådorna så kanske dom tar mig med till Norrboda?

Han var så söt i morse när vi åt frukost. Sista frukosten tillsammans i Pettssonska.
 Gustav ville också såklart dra sitt strå till stacken och levererade en fågel i brun färg in i köket.
Urk! Kan inte hjälpa det men jag tycker det är så vidrigt!
Men så klart fick han lite beröm, man ska tydligen ge det ändå, han är ju en väldigt bra jägare. 
Och kom ihåg, katter är rovdjur. Fast det bär mig emot.
Nu väntar jag på lite tvätt i maskinen sen ska jag också ge mig av mot flyttbestyren.

Har ni tur kommer det mer bilder från lägenheten sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar