11 juli 2012



Herregud! Jag har sovit ända till 15.15! Helt fantastiskt, guldstjärna till mig och till Gustav som har sovit ute och inte väckt mig en endaste gång.

Hade en lugn natt på jobbet i natt. Mina små guldhönor satt uppe och skrålade med i allsången från Skansen.
Sen pep dom in till sig och somnade, allihopa...nästan.
Jag hjälpte en liten tant med nattbestyren. Tog fram en Up&Go-blöja (ni som jobbar inom vården vet vad det jag menar och även ni med småbarn) och hon var lyrisk........

"Tänk! Jag är så glad att jag hittade dom här, köpte dom på rean på Twilfit och dom är så fräsiga!"


Tur att man kan vara så glad och nöjd över att behöva använda inkontinensprodukter. Söta tanten!
I natt sista natten för denna veckan. 
Fick sms från Emilie nyss, hon skulle komma förbi strax. Då blir jag glad. Blir ännu gladare i morgon då Erika ska sova här. Hon ska upp tidigt på fredag och åka till Zakynthos. Skönt för henne med en redig utlandsresa, jag unnar henne det så!

Nu måste jag köra i gång med lite smoothie och middagsbestyr. Jag är en jäkel på multitaskning.
Och ni! Glöm inte att rösta på Gustav! Han ligger lite sämre till nu! RÖSTA! Tack! Varje dag!
http://www.agria.se/tavling/sommarsol/hem?OpenDocument&utm_source=bildtavling&utm_medium=confirmmail&utm_campaign=sommarsol#gly-date;190;NOTE-8VLCCJ-0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar