3 juli 2012

Goddagens på er!


Först vill Gustav hälsa och tacka för att en del av er så vänligt har röstat på honom i Agriatävlingen.
Han ligger nu på 7.e plats och är därmed placerad på den s.k Topplistan!
Men fortsätt att rösta, en gång om dagen kan man göra det. Så på´t igen snälla vänner!
Här röstar ni:




Igår kväll gick Rolf lös med häcksaxen i vår något vildvuxna trädgård.
Jag passade på att ta smygkort genom fönstret.

Efter några timmars jobb så hade häckar, buskar, träd och blommor fått sig en rejäl ansning och numera tycker jag inte det ser så fasligt illa ut på våran tomt.
Grannarna kan sluta titta snett nu....

Medans maken jobbade sig svettig åkte jag och Anne H till Flottis för att jag så gärna ville visa henne min fina arbetsplats.
Jag guidade henne genom hela bygget och hon var imponerad, hon tyckte att det kändes som hon gick omkring på ett hotell.

En liten pratstund med hårt arbetande Mia på Gripen hann vi också med innan vi åkte hemåt i den ljumma sommarkvällen.

Har sovit 10 timmar i natt, utan kisspaus!
Känner mig pigg och utvilad och har precis haft bästa Ingrid på kaffefrämmat. Hon har semester och kom cyklande över nejden med en liter jordgubbar i cykelkorgen.
Tack, det var väldigt goda gubbar!

Nu ska jag strax åka till frissa och få håret målat och klippt.

Ha en bra tisdag!



1 kommentar:

  1. Jag har nu röstat på Gustav!
    Lycka till! :)

    SvaraRadera