1 juli 2012



Hej på er!
Tack för alla gratulationer på bloggens födelsedag. Det var rart av er.
Sitter och väntar på föda just nu. Är hungrig för en gångs skull. Rolf ska grilla schweinekotletter och Emilie håller på att göra potatissallad.
Erika är på G också. Blir en trevlig och stillsam tillställning på den Pettssonska Terrassen.
Lilla Jogge kommer också såklart.

Har inte så mycket att komma med, tycker mest jag har sovit hela helgen. I natt sista natten sedan är jag ledig i en hel vecka. Kallas långledigt!
Det gillar jag. Då ska jag bl.a roa mig med: bankbesök, frissbesök, lämna in bilen, hämta bilen, betala pisset, besikta bilen, chilla med Ingrid, säga hej till Norrbodavägen 17.
Jag kommer garanterat få veckan att gå, nemas problemas.

Nu annat uppdrag, dukning. Tror jag tar Nobelservisen idag.
 Vi håller väl på Italien i kväll va?

Heippa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar