5 juli 2012

Svamlar på som vanligt!



Vaknade i morse upp av en utvilad och uttråkad kisse. Han jamade högt och länge!
Gå upp nu! sa han nog.
Jaja, mamma kommer,  så masade jag mig ur sängen. 
Har sovit likt en död i natt, trött som bara den. Rolf var ännu tröttare han somnade stående i hallen när han kom hem från det obetalda extraknäcket på Norrbodavägen 17.

Idag ska jag göra så lite som möjligt. Ska väl i stort sett bara se till att utfodra min familj. Alla troll kommer hem idag och jag ställer till med stor Tacofiesta!
Olé!

Jag berättade aldrig om Gustavs protest igår. Han var hemma alldeles ensam nästan hela dagen.
När jag kom hem vid 19.00 så kom han ner från övervåningen och gick raka vägen ut.
 Morsade först lite nonchalant.
Jag lät dörren stå öppen (dumt nog) och på två röda så hade han varit ute och klippt en fågel, kommer in, kastar den framför fötterna på mig när jag stod i köket.
Precis som...där har du!

Tack älskade kisse! Fågeln dog precis i sina sista dödsryckningar framför mina fossingar......
Urk!

Ska ta mig en tur snart till Norrboda. Emilie och Jogge målar idag, andra gången.
Körschemat håller so far.  Nyss var dom förbi och prickade av en punkt som står först på fredagens aktivitet: Handla, fylla upp skaffferiet, typ. 


HURRA!
 Om ett par månader skottar vi snö, igen! Någon som längtar? Tuppen ja, på den?



http://www.agria.se/tavling/sommarsol/hem?OpenDocument&utm_source=bildtavling&utm_medium=confirmmail&utm_campaign=sommarsol#gly-date;190;NOTE-8VLCCJ-0 


Jag fortsätter tjata på att ni ska rösta! Upptäckte igår att jag gjort fel! När man får sitt mail om att man ska bekräfta så kommer man sedan tillbaka till Agriasidan.
Då! Då, kommer det upp fyra bilder en ko, en katt, en hund, en kanin tror jag.
Då ska man klicka på den bild det står att man ska klicka på. FÖRST DÅ registreras din röst!
Det hade förstås inte jag hajjat, bökigt!

På´t igen bara, tack snälla!

1 kommentar:

  1. Jodå, det har vi förstått. Jag har klickat på häst, häst och ko. :-) /Maj-Liz

    SvaraRadera