8 juli 2012


Redan söndag och min sköna långledighet barkar mot slutet!
I morgon ny vecka och tre nätters jobb för mig, ska bli kul.

Undrar hur mina små arvingar har sovit i natt? Erika är med bästa vännerna i Leksand och Emilie har sovit första, men inte sista natten i sin och Jogges gemensamma lägenhet. Spännande!

Idag ska jag åka till Ikea med Emilie. Det ska handlas lite gardinstänger, tavellister och en rullgardin bl.a.

Igår kväll gick jag på en ovanligt trevlig powerwalk. En PW med vätskekontroll på Poppel. Ingrid bjöd generöst på både rosévin och Mojito. Just ja! Fick hemmagjord, supergod kålpudding också.
Gott som attan och det gick väldigt bra att traska hem senare.

Nu ringde Emilie, hon har jobbat klart idag med en visning nu, så då packar jag väl iväg mig då!

Heippa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar