26 juli 2012

Packad och glad


Jahaja, dags att knyta i hop säcken och hoppa i säng.
Men först vill ni förstås veta vad jag har haft för mig idag.

Jag har i alla fall inte legat på latsidan utan gjort allt och lite till som jag planerat.

Bilderna kommer som vanligt i oordning men jag orkar inte flytta runt dom....

Dagens middag till vänster. Kycklingtortilla. Som en liten tårta, supergott som vanligt. Den här rätten äter vi ganska ofta, ett VV-recept som ligger på min Topp 3 lista.


Gustav och jag har försökt att mysa hela dagen. Den här lilla tassen kommer jag sakna, speciellt nattetid då den försiktigt buffar på min kind......mammas lilla Puppelure..






Rolf och Erika var ute med båten hela dagen nästan.
Jag följde inte med eftersom jag hade massor att göra.

Han är kul Pappa Rudolf, köpte lite kakor till kaffet under seglatsen....
Tror han missade att det var smaklösa barnkakor från
 1 år.
Erika är snart 25!  Tiden går fort, men han kanske missat det?










Lite NÖF-tid innan middagen, det gillar både Gustav och jag.
Hur ska jag klara mig i nästan en vecka utan honom?

Jag har nu bunkrat upp med bara favoritmaten, Sheba.
Har haft alla nyanställda betjänter på besök och gått igenom
skötselråden på Ers Majestät.
Det kommer såklart gå bra, fast han kommer vara mycket ensam.
Kanske t.o.m på nätterna...det har han aldrig varit förut!
Ingen som tittar på när han äter, ingen som sätter på vattenkranen och ingen som öppnar dörren 47 gånger!?
 
Men jag har "tvingat" Owe att sova här imorgon, han fick välja mellan det eller att fredagshandla med morsan varje fredag i ett halvår.
Det verkar som han valde rätt....


Nu måste jag stryka lite kläder och sen vattna uteblommorna och sen såklart sova.

Kommer såklart med lite mobilbloggning under resans gång.

Ha en bra vecka mina vänner!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar