22 juli 2012

Skavsta t.o.r



Det blev en snabb, kort sovdag för mig idag.
Inget jag föredrar men ibland är det nödvändigt.

Vi skjutsade dom här semesterfirarna till Skavsta.
Och ja, jag vet att man kan långtidsparkera där om nu någon undrar varför dom inte körde själva.
 Det är dyrt som attan att parkera där i två veckor fast bensinen är ju också dyr så....jaja.

Sen tycker jag det är kul att åka på roadtrip med dessa finingar.
Vi såg både kossor, lamm och rådjur.





 

Hemma igen och vi var hungriga. Ett snabbt, impulsivt pitstop i Kungsängen och Golden Cave. 
Jag försökte tänka PP och valde en caesarsallad. Inte den godaste jag ätit, men helt okej.
Det var inte så vidare värst mycket grillad kyckling som utlovades, utan mest denna förbaskat tråkiga isbergssallad och frukt. Fast frukten gillade jag såklart.


Chauffören beställde en hamburgertallrik som slank ner fortare än snabbast.
Efter torkning av munnar och betalning for vi vidare till Norrboda där vi roddade om lite i bilparken. Nu är Clion hemma i Pettssonska igen medans Jogges bil får stå på sin parkering i Kungsängen.
I morgon ska våran sjuka Megane in för TREDJE gången på verkstaden.
I morse var det samma fel igen när jag åkte hem från jobbet.
Jädrar om dom inte fixar detta nu, GRATIS helst det, kallas för backjobb enligt mig.
Dom har lagat den två gånger fast det är forfarande samma fel!
 
På fredag är det tänkt att vi ska på roadtrip med denna bil och det vore ju kul om den fungerade hela resan!
Kul om skiten pajar i Köpenhamn......blääääääääh!

Nu ska jag mysa med kissen, han har fått varit mycket ensam idag.
Senare dags för sista natten, sen är det min tur att fira semester.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar