13 juli 2012



Här är jag igen!
 Liket lever och har utvecklat liggsår i baken efter ett och ett halvt dygns konstant ryggläge.
Känner mig kanske, lite, om något bättre nu på eftermiddagen. Kanske mest beror på Alvedonintaget.
Tur att man har Gustav och FrågeFeud som sällskap.
Var uppe klockan 03.00 i natt och vinkade ajöken till Erika som skulle till Arlanda och vidare till Zakynthos.
Fick ett mess klockan 11.30 och då hade dom redan tagit första premiärdoppet i havet.
Jag är glad för hennes skull, en veckas solsemester är vad hon behöver just nu.
Emilie och Jogge får också sin sol och värme snart, dom åker nästa söndag till Rom.
Typ 40 grader där nu, härligt!

Och här har vi regn, åska och gud och hans moster. Bryr mig inte så mycket faktiskt om det är halvdant väder, men ösregn hela dagarna är fasen inte kul.
I dag går maken på semester, jag jobbar en vecka till sen är det min tur.
Kanske är då solen kommer?

Nu väntar jag på Rolf, Alvedonen är helt slut och jag börjar känna mig matt igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar