18 juli 2012

Gustav leker Följa John


 Ömsom regn ömsom sol, det svenska sommarvädret som i en liten ask.
Det vräkte ner när jag vaknade vid 13.00. Vi skulle gå till farfar Birger som just idag fyller 86 år.
Tårtkalaset började klockan 14.00.


Vi var tvungna att vända hemåt två gånger eftersom Gustav följde efter oss, lite på håll. 
Varje gång vi vände oss om så tvärstannade han och låtsades som ingenting. Lilla gubben, han ville också gå på tårtkalas.
Men jag ville inte att han skulle gå med ut på den stora vägen och inte kanske hitta hem igen.
Efter andra försöket gav vi upp och jag tror han vände om när vi kom för långt hemifrån.


Här är lilla jubilaren. Detta kort har jag ärligt snott från Madeleines blogg....
 http://maddelus.blog.se/
Mina bilder blev oskarpa och tagna i motljus, Maddes kort så mycket bättre.

Nu är vi hemma igen hos en kelsjuk kisse. Han hittade hem som tur var.
Vi ska strax grilla lite föda och sen blir det nog inte roligare än så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar