17 augusti 2015

DiggarDiggilooFilten



I dag har jag inte gjort någonting alls mer än att myst med dom här småfisarna.
Har faktiskt inte ens varit utanför tomtgränsen, härligt med såna dagar också. 
Stella gillar min nya Diggiloofilt, beror förstås på färgen. Hon har krypit omkring med den här inne ett bra tag. Sätter ansiktet mot den och gosar, den är jättemjuk. Klart jag satsar på att det ska bli en schlagertjej utav barnet! Om ett par år kommer hon stå där i gröngräset i Ulrikdals slottsträdgård och skråla med i texterna, precis som mormor gör. Det blir kul!


Fick ett mess i morse av Emilie, Carlos var lite lätt trött.





 Skönt att ligga under parasollet och bara slappa. Blir nog ytterligare ett par dagar i solstolen.


Stella fick smaka fil och corn flakes av mig i dag, syns på filmustaschen. Hon gillade det, verkar gå ner det mesta i den där lilla söta pussmunnen.

Fick lite huvudvärk på eftermiddagen som inte vill ge sig. Hoppas det går över med lite skön nattsömn.
Godnatt mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar