7 augusti 2015

#YOLO


Äntligen så fick jag kvalitetstid med mina små gullungar., som jag längtat efter pussar och lek.
Vi blev bjudna på middag till Emilie och Jogge och vi var inte direkt sena att tacka ja. 
Tar varje chans jag får att umgås med Stella, hon är det bästa som finns och jag älskar henne så det gör ont.


Vi blev bjudna på hemgjord sangria....men fatta? Sangria, jag älskar det!  


Såklart hade jag hittat en vad jag tyckte passande present till Stella i Köpenhamn, inköpt på finfina Hamleys.

Jaha? Ska den här snurran vara rolig mormor? Låter gör den också....
 Stella ser lite lätt skeptiskt ut till en början......


....men storebrorsan verkar gilla den.


Såklart tog vi selfies som alltid innan vi njöt av den goda maten.

                       

Blåmusslor till förrätt, jo jag tackar, min favorit! Sen blev det goda grillade italienska salsicciakorvar influgna från Italien som serverades med någon ugnspotatis som var supergod och sen förstås grillade grönsaker.
Desserten var också en favorit, jordgubbar och vaniljglass. Blev taxi hem.....hrmmmmm.
Det italienska rödvinet och den fantastiskt goda sangrian kunde varken jag eller maken låta bli. Förvisso bara något glas var eller kanske två sangria, men inte körbart på något sätt.

Jaja, man lever bara en gång #yolo vet ni #yolo, jag lever mycket efter den devisen just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar