10 augusti 2015

PlaskIPlurret


Hur söta är inte dom här tillsammans då?
 

Idag har mina gullungar varit här och busat. Vi har suttit ute på gräsmattan där det fläktade lite och vi höll oss mestadels under parasollet utom Carlos som är en riktig soldyrkare. 
Stella badade i lilla bassängen och tyckte det var kul att ösa vatten hit och dit. Bilder på nakenfisen behåller jag för mig själv. Men jag kan lova att hon är världens sötaste lilla nakenfis.

Blev sushi och blodpudding till lunch, gissa vem som åt vad? Klart Stella gillar blodpudding som hennes mamma gjorde som liten också.  Det var typ det enda hon ville äta, "ninnon och bårdå", hette det på Emiliespråk. Lingon och blodpudding på svenska. 

I morgon ska jag få barnvakta en stund, kommer bli så roligt! Bäst att hoppa i säng nu så jag är pigg och utvilad inför morgondagens mycket viktiga uppgift.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar