6 mars 2016

AndraChansen



Tyckte ni som jag att Andra Chansen var spännande igår? Det gick ju som dom flesta förutspådde och  jag hade därmed ett fel som jag redan visste om. Ville gärna se Molly i finalen men Panetoz kommer nog få hela arenan att svänga på gumpen nästa vecka. Kommer bli grymt!

Tror aldrig tidigare det varit så starkt startfält i finalen som i år, ingen solklar segrare som det brukar vara. Förra året visste vi att Måns skulle ta hem den, likaså när Loreen vann 2012.
I år kan alla mer eller mindre vinna, utom Samir och Viktor då. Dom håller långt i från samma klass som resten.


Själv tror jag att Oscar Zia, Lisa Ajax, Molly, Wiktoria och Frans kommer komma på övre planhalvan, glömde Robin Bengtsson den låten är också grym.
Men som sagt det är bara min gissning, har ingen direkt favorit men tycker nog att Oscars låt är bland dom bättre.

Bäst i går var i alla fall utan tvekan Ola Salo och Peter Jöback, maj gadd vilka artister. Och låten dom framförde Sing me Out hade lätt fått min hjärtröst om det hade gått att rösta.

Ligger fortfarande, trots min felgissning etta på Martin Mellosidan men åkte ner till 10:e plats med endast 3 poäng efter dom i topp på klubbsidan.
Nu gäller det att tippa rätt i finalen vilket kommer vara typ helt omöjligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar