5 mars 2016

SecondChans


Dags för Andra Chansen, vad tror ni?
 Enda duellen som är klar som korvspad är den sista.

Dom här kommer vinna TROR jag:
  • Molly
  • Boris Renée
  • SaRaha
  • Samir & Viktor

Men jag tror även att Panetoz kommer slå ut Molly ganska lätt men jag vill inte ändra på mina sidor jag är med och tippar.  Hoppas på Molly förstås, hon kan skrälla trots hon har oddsen emot sig och alla tror på Panetoz.
Annars så ser jag främst fram emot Ola Salo som sidekick till Gina i kväll, det är en rekorderlig karl det. 

Om exakt en vecka smörjer vi kråset på Restaurang Maestro, peppar inför finalen, dricker vin, tippar resultat och bara har det najs. Vid 19.00 ska vi vara på plats på Friends och det kommer bli alldeles, alldeles underbart!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar