19 mars 2016

UtgångOchKlirrIKassan


 I kväll så hade vi bokat bord på Texas Corner i Bålsta. Åtta stycken arbetskamrater från Solängen hade en del att fira, Marielle som fyllt 40  och sen Marie som har slutat i nattgänget på Solängen. Såklart firade vi inte att Marie slutat utan det var mera ett tackochhejdåkramkalas.  Bidde ingen bild alls på Marie, typiskt.


Vi hade hittat den perfekta presenten till Marielle. En spökvandring i Gamla Stan framåt vårkanten tillsammans med oss. Kommer blir jätteskoj och jag hoppas jag kan följa med med två friska fötter. Hon fick två böcker också men dom hade hon dessvärre redan. Typiskt.


 Jag letade rätt på det minst onyttiga i menyn och beställde en Fitnesskyckling. Ska väl i ärlighetens namn säga att jag känner mig allt annat än fit. Men gott var det och förhoppningsvist nyttigt.
 Festade även loss på en Ramlösa med en halv skiva citron i, är det lördag så är det.


Vi är några stycken som tippar på hästar. Jag tippar inte alls utan är bara med och betalar och delar på vinsterna som regnar in. Hittills har vi vunnit lite småsummor. men idag rasslade det till....4776:-. 
Hade 6 rätt och hade vi fått in sista tottolainen också så hade utdelningen varit över miljonen. Känner att vi är på gång nu! Och vi är såklart superglada över nästan fem lax.  Heja Marielle som satte raden, bra jobbat. 

Vi bröt upp ganska tidigt, några stackare skulle jobba och sen ville Texas Corner använda vårat bord till nyanlända gäster. Så det var bara att packa sig i väg. Men vi hade trevligt så länge det varade.


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar