1 mars 2016

UtMedDetGamlaInMedDetNya



Nu kände ni inte igen er va? Bloggen är vårpimpad och jag är fantastiskt nöjd med resultatet.
Det är tur att man har Jessica som kan det här med datorer, photoshop, outlines, backgrounds, jpg, gif, png, komprimera och andra för mig obegriplig termer.

Hon har suttit vid datorn sedan 11.00 på förmiddagen och gick hem för en stund sedan. Vi har haft så roligt och skrattat en hel del. Själv har jag nackspärr efter att ha suttit bredvid henne vid köksbordet och hejat på och beundrat hennes stora kunnighet i ämnet.
Jag försökte se till att hålla hennes blodsockret på en jämn nivå och bjussade på 18 koppar kaffe, pepparkakor, caesarsallad till lunch och köttfärssås och spaghetti till middag.

Hon är himla bra på det här tycker jag. Den gamla headern hade jag haft i flera år så det var hög tid  att byta ut den.

Spännande att höra vad ni tycker!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar